Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Για μια καλή φίλη



                                
Το 2005 που πήγαινα προ νήπιο  αντιμετώπισα κάποιο κινητικό πρόβλημα το οποίο μου στέρησε το παιχνίδι της ζωής.Όταν το ανακάλυψα τα παιδιά δεν με έπαιζαν.Αυτό εμένα με έκανε να νιώθω ένα τίποτα.Αλλά όλα άλλαξαν, το 2007 που πήγαινα πρώτη και εκεί δεν με έπαιζαν αλλά μόνο ένα κορίτσι η Μαρία το οποίο  με βοήθησε να ξεπεράσω την στεναχώρια μου  με έπαιζε στο διάλειμμα ,μου έγραφε τα μαθήματα γιατί δεν μπορούσα,αλλά πάνω από όλα όμως ήξερα ότι έχω έναν άνθρωπο να με στηρίζει και της οφείλω πολλά.
Μαρία στις στεναχώριες ,Μαρία στις χαρές,Μαρία στα καλά ,Μαρία στα κακά.  


Μαρία σε ευχαριστώ για  όλα!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. εισαι τυχερος Γιωργο μου που εχεις στη ζωη σου μια τετοια φιλη και κεινη πολυ τυχερη που καταλαβε ποσο ξεχωριστο παιδι εισαι και σταθηκε πλαι σου... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή