Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΓΙΑ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ


Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχα πάει μια βόλτα με τους γονείς μου στο Τάλος.Ήταν ο πρώτος καιρός που χρησιμοποιούσα αναπηρικό αμαξίδιο, ελαφριού τύπου. 
Καθώς έκανα τη βόλτα μου στα μαγαζιά είδα κάποιον νεαρό που καθόταν σε αναπηρικό αμαξίδιο. Όταν τον είδα κάτι μέσα μου μου έλεγε, <<πήγαινε ΓΙΩΡΓΟ πήγαινε να τον γνωρίσεις >>. Πήγα κοντά του και τον πλησίασα,με το που μ' αντίκρισε σφιχταγκαλιαστήκαμε και συστηθήκαμε. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα για να τα ξανά πούμε.Τελικά το ένστιχτο μου βγήκε αληθινό. Κανείς από τους δύο δεν έκανε το βήμα να πάρει τηλέφωνο. Πάντα και οι δύο σκεφτόμασταν <<ο ένας τον άλλο>>.Πριν από δύο μήνες μπορεί να σας φανεί απίθανο <<αλλά ο κόσμος τελικά είναι πολύ μικρός>>. Συναντηθήκαμε στο ίδιο μέρος. Δεν το πίστευα!!!!! Νόμιζα ότι ήταν όνειρο ...............η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Μαζί του ήταν η γυναίκα του η Μαρία, ένας
υπέροχος και θαυμάσιος άνθρωπος. Από τότε έχουμε γίνει αχώριστοι.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!





ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ: η φιλία για τον άνθρωπο είναι ένα σημαντικό κομμάτι για τη ζωή του.

2 σχόλια:

  1. η χαρα που βρεθηκες στη ζωη μας εσυ και ολη η ομορφη οικογενεια σου ειναι δικη μας.μας αλλαξες,μας εδωσες δυναμη,μας συγκινησες,μας κερδισες,μας εκανες φιλους σου και οτιδηποτε χρειαστεις μικρε μας ηρωα θα ειμαστε εδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο... πολύ όμορφο το Blog σου... και πολύ ουσιαστικά όλα αυτά που γράφεις...

    Μπορείς να επισκέπτεσαι και το δικό μου blog...

    www.wontollaki.blogspot.com

    Γιάννης Βλαχακης
    Αρχηγός Ομάδας 6ου Σ.Ν/Π Νέας Αλικαρνασσού

    ΑπάντησηΔιαγραφή