Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ

   Καλησπέρα σας ,  ελπίζω να είστε όλοι καλά. Σήμερα θα ήθελα να σας περιγράψω για την πρώτη  καλοκαιρινή κατασκήνωση με τους προσκόπους.
  Όταν μας ανακοίνωσαν για την κατασκήνωση ,
η χαρά μου ήταν μεγάλη.Για πρώτη φορά θα πήγαινα κάπου χωρίς τους γονείς μου για δέκα ημέρες.
Όσο πλησίαζε η ημέρα της κατασκήνωσης ένιωθα μεγάλη ανασφάλεια.Δεν ήξερα κατά πόσο θα ήταν  εύκολες οι συνθήκες για τις ανάγκες που έχω.
Αλλά οι φύλακες άγγελοι μου οι (γονείς μου) μου είπαν κάτι πολύ σωστό μου είπαν :  ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ , ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ. Τελικά  αποφάσισα να πάω.










 Επιτέλους ήρθε η ημέρα της αναχώρησης. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και φτάσαμε στον προορισμό μας , στην Νεάπολη.Ο χώρος που εγκατασταθήκαμε ήταν στην Παιδόπολη. Μέναμε 
σε ένα μικρό δασάκι. 
  Κάθε μέρα ήταν όλο κι πιο ευχάριστη γιατί κάναμε διάφορες δραστηριότητες. Μάθαμε  για την φύση και το πόσο σημαντικό είναι να συνεργάζεσαι  και να συμβιώνεις με άλλους. Βέβαια δεν θα ξεχάσω τις ωραίες βραδιές που ήμασταν όλοι μαζεμένοι σαν μια ζεστή αγκαλιά και ο αρχηγός μας ο  WONTOLLA με τις εκπληκτικές του ιστορίες και τα διδάγματά του.
   Ήταν η ωραιότερη εμπειρία που έχω ζήσει μέχρι και σήμερα!!!!!!

 Θέλω να ευχαριστήσω το επιτελείο και όλα τα παιδιά του συστήματος για την βοήθεια που μου έδωσαν και το πόσο ωραία πέρασα!!!!!!!

Τον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ για το μεγάλο έργο τους και την βοήθεια που μου πρόσφεραν καθημερινά.

ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΕΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΩ


  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου