Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Καλησπέρα σας σήμερα θα σας γράψω για την μαμά μου.


Την μαμά μου την αγαπώ πολύ, έχει πολύ όμορφα μαλλιά και πανέμορφα πράσινα μάτια, που όταν τα βλέπεις σε ταξιδεύουν.Έχει ένα πολύ γλυκό χαμόγελο που όταν το κάνει γίνεται τόσο γλυκιά, σαν μια κουταλιά μέλι .  Περνάμε πάρα πολύ χρόνο μαζί. Με βοηθάει στα μαθήματα, παίζουμε επιτραπέζια και βλέπουμε τηλεόραση.Τα αισθήματα μου προς εκείνη είναι πολύ τρυφερά.Κάθε βράδυ έρχεται και με φιλάει και με σκεπάζει.Με την μαμά μου έχω μια πολλή καλή σχέση,και αν τσακωθούμε ποτέ, πάντα είμαστε μια ενωμένη γροθιά.Την αγαπώ πολύ όσο τίποτα άλλο στον κόσμο.Πάντα είναι  δίπλα μου στις στενοχώριες, στις χαρές αλλά και στις λύπες. Πάντα είναι  εδώ να με στηρίζει.Και  της το οφείλω.  




Την μαμά θα την θυμόμαστε πάντα, νέοι, μεγάλοι και παππούδες !!!!!!!!!


Μ οναδική
Α γαπητή
Μ αγευτική
Α  ξιολάτρευτη



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου